تکست آهنگ جدید محمد بیبآک ★ کـــــوچ ★
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
تکست آهنگ جدید محمد بیبآک ★ کـــــوچ ★

ورس 1:
من ساكتم و ، توی خودم غرقم // همه خطه قرمزو كشيدن دورم قبلا" 
همه دور و وريام ، رو به راهن و // منم خيلی وقته كه بستم كوله بارمو
كه من بذارم برم ولی اسيره دلم // موندم بين دوراهی كدوم مسيرو برم؟
قدمام جلو ميرن ولی دلم موند عقب // آره موندم من بين بودنم يا خوندنم
اينطرفـــــــ كه پليس اون طرفم حسی نيست // سر و كله با مخاطب كه ميده بهت قسطی بيست
واسه همينا ساكتم چون نرسيد خونی به مغز // وقتی با اين همه تلاش تو رپ نمياد پولی به دست

کروس:
الان با خودم وقتی شبهايی كه میشينم
يادمه میگفتم ديگه رنگـــــــ غمها رو نمیبينم
ولی شكست ، شكست همونی كه میگفت دنيا رو تنهايی میگيرم ( ×2 )

ورس 2:
كسي كه اينا رو نفهمه غريبست و // من از همه خوردم حتی ديدم بدی از دوست
همون دوستا كه با منن تا وقتی لازمه // آره تا وقتی دارم با سختی فاصله
من اون آدمیم كه به كمترينا قانع بود // هركی به من رسيد دوستی رو كرد وانمود
آره الكی رو اهدافم پافشاری كردم // آخه با اين همه نبردم راه به جايی اصلا"
آرزوهام خط خوردن با بيكاری // ولی جماعتی رسيدن به همه چی با لابی كاری
اونا كه رسيدن به همه چی بی هيچ تلاشی // من و تو هيچ جا نمیرسيم اگه سيريش نباشيم

کروس:
الان با خودم وقتی شبهايی كه میشينم
يادمه میگفتم ديگه رنگـــــــ غمها رو نمیبينم
ولی شكست ، شكست همونی كه میگفت دنيا رو تنهايی میگيرم ( ×2 )

ورس 3:
من يه ساحل آرومم كه از جذر و مد پرم // نميخوام بذارم برم دوباره مرزو رد كنم
ميخوام بمونم ، اما كجا؟ پيشه كی؟ // وقتی تحريما ميبنده واسه اهدافه من شيشكی
وقتی پاهام به زور ، وادار شد نرم /// آرزو و برنامه ها مثل آوار رو سرم
پس ميرم يه جا روز و شب خسته گيج نزنيم هی // يه جا كه نرسه دسته هيچ احدی بهم
يه جا میخوام تا چند كيلومتريش كسی رد نشه / باهام بد نشه ، جلو پاهام سد نشه
يه جا كه واسۀ شكستم كسی سعی نكنه // يه جا كه تلفنمم حتی زنگـــــــ نخوره
نه كه برم سفر يه جا رو ميخوام كه نه شمال باشه نه جنوب نه روز باشه نه غروب
كه دغدغه شون نباشه فيسبوکــــــــ و فيلتره لعنتی // دغدغم نباشه آمپر بنزينه هفتصدی
كه با خودم خلوت كنم ببينم چند چندم // شده نزديکه سی سالم ، كجای قصه بندم؟
كه هرچی درده خوردم // يه جا كه از اين مردای حبل نباشه كه آبروی هرچی مرده بردن
يه جا كه مخاطبش داشته باشه دسته بده // بفهمه قافيه مهم نيست مهم حرفه دله
از همه مهمتر اگه بمونم تو همين شهر // نه ميخوام كسی عاشقم شه نه من درگير كسی شم
چشامو بستم و نمياد چيزی كه دلم بخواد / فقط ميدونم اينی كه هستمو نمیخواد
يه جا كه شايد زياديه توقعش // يا من میسازمش يا در ميام از توهمش


[ 14 / 5 / 1392برچسب:تکست آهنگ جدید محمد بیبآک ★ کـــــوچ ★, ] [ 1:26 PM ] [ ـــamir-yz ] [ ]